четверг, 31 января 2013 г.

Модуль 11

Коли я дізналась, що буду відвідувати дані курси була стурбована, чи зумію я опанувати їх. На перших заняттях я дізналася як треба створювати проект,навчилася вибирати тему, працювати в Інтернеті.
Протягом занять мені відкривалися все нові і нові знання, такі як : створення учнівської і учительської презентації, сервіса Google., різноманітні форми оцінювання учнів. Особливо зацікавила мене тема " Створення презентацій". На заняттях ми обговорювали дані теми, висловлювали власні думки, практикувалися у створенні власного блогу. Велику, майже неоціненну допомогу надавали нам викладачі курсів.
На кінець навчання ми опанували комп'ютерну грамотність, одержали знання у створенні прзентацій та виклали свою роботу на вікі- сторінку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий